خشکشویی لباس عروس

خشکشویی لباس عروس

چرا خشکشویی لباس عروس و بخارشویی لباس عروس مهم است ؟خیلی از خانم‌ها برای مراسم عروسی خود یا لباس می‌دوزند یا اینکه لباسی می‌خرند تا بتوانند این لباس را به عنوان خاطره‌ی ازدواج خود نگهدارند. انبوهی از شرکت‌ها و مزون‌های لباس عروس هم هستند که لباس‌های خود را به نوعروس‌ها کرایه می‌دهند؛ در همه‌ی این موارد نیاز به شستشو، خشکشویی و اتوی لباس عروس بسیار زیاد است.

در مزون‌های عروس، که اقدام به کرایه‌ی لباس عروس می‌کنند نیاز به شستشو بسیار زیاد است، چرا که به دلیل تحرک زیاد، گرمای محیط میهمانی، بافت و جنس ‌آن‌ها که از تور و پلای‌استر، تعرق بدن زیاد است و اگر این لباس‌ها به خوبی شسته نشوند می‌توانند محیط‌های مناسبی برای رشد انواع، میکروب‌، قارچ و باکتری باشند.

در ضمن حتی کسانی که لباس عروس را برای خود می‌دوزند یا می‌خرند، باید حتما پس از مراسم این لباس را برای نگهداری بلندمدت بشویند تا از تخریب بافت آن‌ها به‌وسیله‌ی میکروارگانیسم‌ها در کمد لباس جلوگیری شود.

خشکشویی لباس عروس دانتل، تور و کار شده

اما شستشو و خشکشویی لباس عروس به دلیل تنوع بسیار در لایه‌ها و انواع متنوع پارچه‌هایی که در آن‌ها به کار می‌رود کار ساده‌ای نیست. ممکن است، آستر، یا لایی این لباس‌ها در اثر شستشو با آب تخریب شود و هرگز دیگر به حالت اولیه بر نگردد. ، گاهی لایه‌های داخلی لباس‌های عروس به دلیل شستشوی نامناسب آب می‌رود و ایستایی و آراستگی لباس برای همیشه از بین خواهد رفت.

لکه بری و سفید شویی لباس عروس

خشکشویی دیجی‌واش به طور تخصصی با مهارت و تجهیزات کافی توانایی شستشوی لباس عروس را دارد. دیجی‌واش، با ربات‌های مخصوص بدون هیچ آسیبی به جنس‌ها و بافت‌های متنوع پارچه آن‌ها را می‌شوید و بدون استفاده از اتوهای پرسی حرارتی بلکه با ربات‌های فشار بخار ملایم، آن‌ها را صاف و آراسته می‌کند.

سیستم شستشوی آنتی‌باکتریال و ضد میکروبی دیجی واش، لباس‌ها را مثل روز اول چنان تمیز می‌کند، که انگار هرگز این لباس ها توسط شخص دیگری پوشیده نشده است.

خدمات خشکشویی لباس عروس

·        شستشو، خشکشویی و اتوبخار انواع لباس‌های عروس از جنس دانتل ، تور، ساتن، حریر، گیپور و …

·        شستشو، خشکشویی و اتوی انواع لباس‌های عروس ساده یا با جواهردوزی، مرواریددوزی و…

·        لکه‌بری لباس عروس

·        سفیدشویی لباس‌ عروس

·        تعیمرات لباس عروس

·        شستشوی لباس‌های عروس چرک‌مرده یا قدیمی

سایر خدمات خشکشویی، آبشویی و بخار شویی مکانیزه و هوشمند دیجی واش شامل خشکشویی کت و شلوار، خشکشویی پرده و پتو و لباس های مجلسی، خشکشویی کالسکه، آباژور، بخار شویی کفش و کیف و ….. می باشد.

مشاوره و ثبت سفارش تلفنی