درباره خشکشویی دیجی واش

درباره خشکشویی دیجی واش

تیرماه 1396 ایده‌ی دیجی‌واش، به عنوان یک خشکشویی با خدمات متمایز، هوشمند و مکانیزه که بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن انتظارات مشتریان خود را برآورده کند، به ذهن طراحان این کسب‌وکار رسید. آن‌ها پس از بررسی جنبه‌های مختلف این کسب‌وکار نوپا، مدل‌های مشابه را در کشورهای امارات متحده‌ی عربی، آلمان، اسپانیا، ایتالیا و انگلستان مورد مطالعات بین‌المللی قرار داده و در نهایت تکنولوژی پونی (PONY) ایتالیا را از جنبه‌های فرهنگی، بهداشتی، جغرافیایی، اقتصادی و… برای ایران مناسب‌ترین گزینه یافتند.

تجهیزات و روبات‌های هوشمند دیجی‌واش، در اردیبهشت 1397، وارد ایران شد و تیم ایتالیایی پس از نصب و راه‌اندازی دستگاه‌ها، چگونگی کاربری آن را به متخصصان و کارگران ایرانی آموزش دادند.

مجموعه‌ی خشکشویی مکانیزه و هوشمند دیجی‌واش دست‌آخر با ظرفیت خدمات روزانه به بیش از 2000 قطعه لباس، در شهریور ماه 1397 به بهره‌برداری رسید.

اکنون، دیجی‌واش، با همکاری بانی مد، مرکز خرید آنلاین پوشاک بانی مد و جین‌وست، بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای پوشاک در ایران، درپی تحقق رویایی برای گسترش خدمات خود به مشتریان می‌باشد و امیدوار است این خدمات بتواند با استقبال مشتریان مشکل‌پسند و حساس پوشاک روبرو شود.

هدف ما

دیجی‌واش و محیط زیست، دوست همیشگی یکدیگر بوده و دیجی‌واش رسالت خود را لطمه نزدن به محیط زیست قرار داده است.
در طراحی فناوری دیجی‌واش به عنوان یک صنعت سبز، قبل از هر چیز، کارخانه در یک شهرک صنعتی راه‌اندازی شده است تا برخلاف خشکشویی‌های سطح شهر که از آب شرب و لوله‌کشی شهری استفاده می‌کنند با استفاده از آب صنعتی غیر آشامیدنی در مصرف آب آشامیدنی صرفه‌جویی نماید.

دیجی‌واش، یک خشکشویی متفاوت

کاهش هزینه‌ها و در نتیجه کاهش قیمت‌ها.

تربیت نیروی انسانی برای حفظ کیفیت و رضایت مشتریان.

راه‌اندازی سرویس کامل خدمات لباس.

سرویس منحصربه‌فرد دریافت لباس‌ها توسط کارشناسان خشکشویی.

ایجاد خدمات ویژه به صورت شست‌وشوی شرعی، خانوادگی، لباس زیر، کودکان و بانوان

اگر از خدمات ما ناراضی هستید
ما را آگاه کنید تا مشکل را بر طرف کنیم…

چرا سفارش خشکشویی خود را به ما بسپارید؟

دیجی‌واش با تغییر در مبانی و استانداردهای فنی صنعت خشکشویی و همچنین تغییر در الگوی ارایه خدمات به مشتریان توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان و همراهان خود داشته باشد.

خشکشویی آنلاین
خشکشویی لباس مردانه و زنانه، کت، شستشوی کیف و کفش، خشکشویی کت و شلوار، بلوز و پیراهن و  لباس عروس
اتوشویی لباس
اتوشویی شلوار، بلوز، کت تک و پیراهن و سایر البسه بدون آسیب رساندن به بافت پارچه لباس تخصص ماست
لکه بری
موارد شوینده با کیفیت و خارجی با توجه به استاندارد های جهانی باعث شده دیجی واش دشمن لکه های سرسخت شناخته شود
مشاوره و ثبت سفارش تلفنی