دیجی واش کجاست؟

لباس‌های ما بی‌واسطه با بدن‌هایمان در ارتباط هستند و همین خصوصیت پوشاک است که همیشه به پاکیزگی و چگونگی شستشوی آن اهمیت ویژه‌ای می‌دهیم. شستشوی لباس‌ها در محیطی پاکیزه، توسط کادر حساس و آموزش‌دیده، تحت استانداردهای سختگیرانه‌ی بهداشتی و نظافتی، ویژگی منحصربه‌فرد دیجی‌واش است چرا که ما معتقدیم عصر خشکشویی‌های سنتی که در محیطی آلوده و بدون هیچ دقتی لباس‌ها را به ظاهر می‌شویند و اتو می‌کنند به پایان رسیده است.
تیرماه 1396 ایده‌ی دیجی‌واش، به عنوان یک خشکشویی با خدمات متمایز، هوشمند و مکانیزه که بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن انتظارات مشتریان خود را برآورده کند و در محیطی استاندارد، ضامن پاکیزگی لباس‌ها باشد، به ذهن طراحان این کسب ‌و کار رسید.

 

 

آن‌ها پس از بررسی جنبه‌های مختلف این کسب ‌و کار نوپا، مدل‌های مشابه را در کشورهای امارات متحده‌ی عربی، آلمان، اسپانیا، ایتالیا و انگلستان مورد مطالعات بین‌المللی قرار داده و در نهایت تکنولوژی پونی (PONY) ایتالیا را از جنبه‌های فرهنگی، بهداشتی، جغرافیایی، اقتصادی و… برای ایران مناسب‌ترین گزینه یافتند.
تجهیزات و روبات‌های هوشمند دیجی‌واش، در اردیبهشت 1397، وارد ایران شد و تیم ایتالیایی پس از نصب و راه‌اندازی دستگاه‌ها، چگونگی کاربری آن را به متخصصان و کارگران ایرانی آموزش دادند.
مجموعه‌ی خشکشویی مکانیزه و هوشمند دیجی‌واش دست‌آخر با ظرفیت خدمات روزانه به بیش از 2000 قطعه لباس، در شهریور ماه 1397 به بهره‌برداری رسید.
اکنون، دیجی‌واش، با همکاری جین‌وست، بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای پوشاک در ایران، درپی تحقق رویایی برای گسترش خدمات خود به مشتریان می‌باشد و امیدوار است این خدمات بتواند با استقبال مشتریان مشکل‌پسند و حساس پوشاک روبرو شود.

نسل جدید خشکشویی رباتیک

هرچند که نزدیک به هفتاد سال تکنولوژی هافمن، در صدر تکنولو‌ژی‌های خشکشویی قرار دارد و انبوهی از لباس‌های مردم مدرن و متجدد قرن بیستم و بیست‌ و یکم با این تکنولوژی صاف و آراسته شد، اما یک مشکل اساسی در این تکنولوژی نهفته بود: اول اینکه اتوهای هافمن ریزبافت پارچه‌ها و الیاف لباس‌ها را از شکل خارج می‌کرد و به اصطلاح رشته‌های تار و پود میکروسکوپی لباس را به خاطر فشار کنترل نشده فک چدنی، از حالت استوانه‌ای، به رشته‌های مکعبی تبدیل می‌کرد. این تغییر میکروسکوپی در بافت پارچه باعث می‌شود لباس‌ها پس از خشکشویی با اتوهای پرسی قدیمی با کوچکترین تحرک و تعرق بدن به شدت چروک شوند. از سوی دیگر این تکنولوژی با تولید بخار و نیاز به آب زیاد برای شست‌شوی اولیه، یکی از عوامل تهدید کننده‌ی سلامت محیط زیست و گرمای زمین به شمار می‌آمد.

 

 

امروزه، نسل جدید تکنولوژی خشکشویی دیجی‌واش، ضمن کاهش تهدیدهای محیط زیست به شکل فزاینده‌ای از بافت پارچه‌ها و لباس‌های شما محافظت می‌کند و با کنترل فشار، بخار، شکل هندسی البسه و دیگر متغیرهای فنی و هنری لباس امکان تخریب ریزبافت‌های لباس را به صفر می‌رساند. امید این می‌رود که این تکنولوژی پیشرفته و مکانیزه به همراه خدمات تخصصی و هوشمند در اجرا، که ضامن سرعت، دقت و کیفیت خدمات است، بتواند رضایت مشتریان را جلب نماید.

دیجی‌واش و محیط زیست

تکنولوژی دیجی‌واش، با مطالعات و بررسی‌های همه‌جانبه به یک کسب‌وکار دوستدار محیط زیست تبدیل شده است. در طراحی تکنولوژی دیجی‌واش به عنوان یک صنعت سبز، قبل از هر چیز، کارخانه در یک شهرک صنعتی راه‌اندازی شده است تا برخلاف خشکشویی‌های سطح شهر که از آب شرب و لوله‌کشی شهری استفاده می‌کنند با استفاده از آب صنعتی غیرآشامیدنی در مصرف آب آشامیدنی صرفه‌جویی نماید. از این روی دیجی‌واش، پس کاهش میزان سختی و تصفیه آب، آن را برای شستشوی لباس‌ها منتقل می‌کند. در ادامه اهداف سبز، این صنعت، با بررسی فرآیند مصرف آب در چرخه‌ی شست‌وشو، موفق به تصفیه‌ی آب خروجی شده و تا 40 درصد از آب مصرفی را که فاقد باکتری، رنگ‌های شیمیایی و … هستند را دوباره به این چرخه باز می‌گرداند.

 

 

دیگر اینکه، بخار مورد استفاده در ربات‌های و خط مکانیزه‌ی اتو نیز با سیستم وکیوم و کاندانس، دوباره سرد شده و به دیگ بخار باز می‌گردد. این راهکار نیز کمک چشمگیری به کاهش مصرف آب و همچنین جلوگیری از گرمای سالن خشکشویی و در نهایت گرمای محیط اطرافمان می‌کند.

دیجی‌واش، یک خشکشویی متفاوت

دیجی‌واش با تغییر در مبانی و استانداردهای فنی صنعت خشکشویی و همچنین تغییر در الگوی ارایه خدمات به مشتریان توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان و همراهان خود داشته باشد، اما دیجی‌واش با باور به موارد زیر توانسته است خدمات منحصربه‌فرد خود را به مشتریان عرضه نماید:

  1. احترام به ارزش‌های طبیعت و میل به سوی صنایع سبز.
  2. کاهش هزینه‌ها و در نتیجه کاهش قیمت‌ها.
  3. تربیت نیروی انسانی برای حفظ کیفیت و رضایت مشتریان.
  4. راه‌اندازی سرویس کامل خدمات لباس.
  5. سرویس منحصربه‌فرد دریافت لباس‌ها توسط کارشناسان خشکشویی

 

خدمات دیجی واش

دیجی واش علاوه بر شستشوی البسه‌، شستشوی کالاهایی همچون لباس عروس، کفش، پرده، پتو و آباژور را بر عهده می‌گیرد. سرویس دیجی واش یک سرویس کاملا هوشمند است که انواع لکه‌ها را بدون آسیب به بافت و ریز بافت پارچه از بین می‌برد. لکه‌بری، خیاطی، تعمیر لباس، شستشوی لباس کودک از خدمات ویژه‌ی این خشکشویی است. علاوه بر این، هر سرویسی یک خط متفاوت وجود دارد که با استفاده از سیستم هوشمند یک بارکد روی هر یک از لباس یا پارچه‌ها قرار می‌گیرد.

 

 

حمل‌ونقل

اگر لباس‌هایتان کثیف است، اصلا نیازی نیست زمان خود را صرف رفت و آمدهای بیهوده کنید. چرا که تنها با یک تماس، سرویس دیجی‌واش در خدمت شما است. شما می‌توانید به منظور سفارش شستشوی لباس‌هایتان با دیجی‌واش تماس بگیرید و در کوتاه‌ترین زمان و خیالی راحت لباس‌ها را تحویل سرویس حمل و نقل و کارشناس ماهر خشکشویی بدهید. این خدمات تنها شامل تحویل لباس نیست و دیجی‌واش لباس‌های تمیز را درب منزل ارسال می‌کند.

 

مدیریت خدمات مشتریان

خشکشویی یک روند بسیار حساس است، چرا که مشتریان لباس‌های خود را به امانت در اختیار کارشناسان شستشوی لباس قرار می‌دهند و ممکن است سوالات یا انتقاداتی در این خصوص داشته باشن. اصطلاح CRM مخفف Customer Relationship Management به معنای مدیریت ارتباط با مشتریان است. از این رو دیجی‌واش به منظور رفاه حال مشتریان خود سیستم CRM را برقرار کرده تا مشتریان گرامی بتوانند نظرات، انتقادات و سوالات خود را با گروه ارتباط با مشتری در میان بگذارند و همیشه از خدمات این سرویس رضایت کافی داشته باشند

آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت، اتوبان خرازی، مجتمع ایران مال، درب سه سینما، پارکینگ جی صفر، خشک شویی دیجی واش
شماره تماس: 72176-021

ساعت کاری:

حمل و نقل(جمع آوری و تحویل سرویس):
هر روز هفته حتی جمعه‌ها – ۹ صبح تا ۱۲ شب

پشتیبانی تلفنی:
هر روز هفته حتی جمعه‌ها – ۲۴ ساعته

مشاوره و ثبت سفارش تلفنی