خشکشویی لباس مجلسی

خشکشویی لباس مجلسی

خانم‌ها حساسیت زیادی روی خشکشویی لباس‌ مجلسی ، خشکشویی لباس شب‌ و لباس‌های نامزدی خود دارند و در حقیقت حق هم با آن‌ها است. چرا که لباس‌های شب و لباس‌های مجلسی وقتی به عنوان یک لباس ارزشمند و کاربردی به شمار می‌روند که زیبایی، آراستگی و وقار ما را دو چندان کنند و این ارزش همواره در گروی زیبایی، پاکیزگی، درخشندگی و خوش‌بویی این لباس است.

از این رو است که شستشو و اتوی لباس‌ های مجلسی و شب برای ما همیشه از اهیمت بالایی برخوردار بوده است. اما در زمان شستشوی این لباس‌ها همواره نکاتی ما را نگران می‌کند: اول که این لباس‌ها به خاطر دوخت چند لایه و استفاده از پارچه‌هایی با بافت، جنس و رنگ‌های متنوع، نمی‌توانند به شکل معمول و در ماشین‌های لباس‌شویی خانگی شسته شوند؛

دیگر اینکه قالبا این لباس‌ها گران‌قیمت هستند و نمی‌توانیم با خیال آسوده آن‌ها را در لگن با مواد شوینده‌ی خانگی بشوییم؛

از سوی دیگر از آن‌جایی که این لباس‌ها را در شب‌هایی خاص می‌پوشیم و به دلیل تحرک زیاد، گرمای احتمالی محیط میهمانی و پلی‌استر بالای آن‌ها، مدام تحت تاثیر تعرق بدن قرار دارند و در صورت نگهداری نا درست می‌توانند محل رشد و زندگی باکتری‌های زیان‌آور باشند.

خشکشویی لباس مجلسی، لباس شب و نامزدی

این حقایق ما را بر آن می‌دارد تا لباس‌های شب و مجلسی خود را با وسواس زیادی به خشکشویی‌های معتبر تحویل دهیم و همیشه نگران نتایج آن باشید، تازه این نگرانی زمانی دوچندان می‌شود که شما مجبورید این لباس را برای یک مناسبت از پیش برنامه‌ریزی شده بپوشید و همین موضوع باعث می‌شود که نگرانی شما برای شرکت به موقع با جذابیت و آراستگی در مهمانی مورد نظر شدت یابد.

دیجی‌واش، با افتخار با در اختیار داشتن مهارت، تجربه و امکانات کافی به نحوی شایسته لباس‌های نامزدی، مجلسی و شب شما را خشکشویی و حاضر می‌کند. ربات‌های دیجی‌واش با تکنولوژی پیشرفته، بدون اعمال اتوی پرسی حرارتی و تنها با فشار ملایم بخار، لباس‌های شب شما را برایتان آماده و آراسته می‌کند.

خدمات خشکشویی لباس مجلسی و شب

·        شستشو و  خشکشویی لباس‌ های مجلسی و شب تور، گیپور، ساتن، کرپ، حریر و…

·        شستشو و  اتوی انواع لباس‌های مجلسی و شب سنگ‌دوزی، مرواریددوزی، جواهردوزی و…

·        خشکشویی لباس‌ مجلسی و شب تور، گیپور، ساتن، کرپ، حریر و…

·        خشکشویی انواع لباس‌های مجلسی و شب سنگ‌دوزی، مرواریددوزی، جواهردوزی و…

 

از جمله دیگر خدمات دیجی واش شستشوی پرده زبرا، حریر، توری و کرکره ای می باشد. همچنین بخارشویی آبشویی و اتوشویی لباس های زنانه، مردانه، بچه گانه و منسوجات خواب و لوازم خانه می باشد.

شستشو و خشکشویی لباس عروس و خشکشویی لباس مجلسی و لباس نامزدی بدون آسیب رساندن به لباس تخصص دیجی واش می باشد.

مشاوره و ثبت سفارش تلفنی