تا کردن و بسته بندی پیراهن

تا و بسته بندی پیراهن و پولوشرت

بسیاری از افراد، زمانی برای شستشو و اتو کردن لباس‌هایشان ندارند. با این حال شما نمی‌توانید با یک لباس کثیف و چروک از خانه خارج شوید. از این رو خشکشویی دیجی واش لباس‌های کثیف و لکه‌دار شما را تحویل می‌گیرد و لباس‌های تمیز، اتوکشیده و با بسته بندی مرتب در درب محل تحویل می‌دهد.

چرا لباس تمیز و اتو شده نیاز به مراقبت دارد؟

شما باید مراقب لباس تمیز و اتوکشیده‌ای که از خشکشویی تحویل گرفته‌اید باشید، چرا که:
1. در صورتی که لباس‌تان را تا نکنید و مچاله در کمد قرار دهید، دوباره چروک و کهنه می‌شود.
2. پیراهن قواره و زیبایی خود را از دست می‌دهد.
3. ممکن است لباس‌تان در میان لباس‌های کثیف بو بگیرد و لکه‌دار شود.

چرا پیراهن باید بسته بندی و تا شود؟

تا و بسته بندی پیراهن و پولوشرت
تا و بسته بندی پیراهن و پولوشرت

خشکشویی دیجی واش در دو حالت پیراهن را به شما تحویل می‌دهد:
1. پیراهن اتو کشیده و تمیز همراه با یک چوب لباسی
2. پیراهن اتو کشیده و تا و بسته بندی شده
اگر در کمدتان جایگاه مناسبی برای پیراهن دارید، لباس مرتب را همراه با یک چوب لباسی از خشکشویی آنلاین دیجی واش تحویل بگیرید. اما اگر کمدتان فضای کافی ندارد، پیراهن را تا و بسته بندی شده تحویل بگیرید.
بسیاری از افرادی که مشکل کمبود فضا در کمد دارند، می‌توانند از خدمات تا و بسته بندی پیراهن بهره‌مند شوند تا از لباس‌های خود محافظت کنند. علاوه بر این اگر می‌خواهید به سفر بروید و نیاز به لباس تمیز دارید، این نوع خدمات دیجی واش کار شما را ساده می‌کند و باعث می‌شود چمدان خود را بدون هیچ مشکلی ببندید.

سیستم تا کردن و بسته بندی پیراهن دیجی واش چگونه است؟

خشکشویی آنلاین دیجی واش همراه با یک سیستم پیشرفته و مکانیزه، پیراهن مردانه را تا و بسته بندی می‌کند و شما پیراهن تمیز و مرتب خود را بدون هیچ‌گونه لکه یا چروکی تحویل می‌گیرید.
از این رو پیراهن به صورت مدرن و با دستگاه‌های مدرنی تا و بسته بندی می‌شود و امکان لکه یا چرک شدن از طریق نیروی انسانی را به حداقل می‌رساند.
دیجی واش پیراهن‌ها را همچون حالت اولیه پس از خرید، در درب محل به شما می‌دهد. از این رو شما می‌توانید بی‌آنکه زمان خود را در رفت و آمد هدر دهید، در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و لباس‌تان را به مرتب‌ترین حالت تحویل بگیرید.

مشاوره و ثبت سفارش تلفنی